Persoane interesate

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Autoportret




6 comentarii:

  1. buna incadrarea, insa imi pare ca n-ar fi trebuit sa tai din mana asa brutal.
    si focus-ul e bine pus, eu m-am cam chinuit sa-mi iasa la ochi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Dupa parerea mea nu este chiar cel mai bine incadrat, esti cam pe mijloc, trebuia sa lasi mai mult spatiu in stanga , si sa nu tai din mana. Incearca sa faci pozele fara blitz, lumina natuarala este cea mai buna. Blitzul aplatizeaza imaginea, mie asa mi se pare. Spor si lumina buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragi colegi, va multumesc mult pentru comentarii! Recunosc ca nu detin cele mai bune cunostinte referitoare la incadrare, focus etc; ceea ce am incercat sa fac, in primul rand, a fost captarea unei anumite expresii ale fetei...

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac autoportretele tael
    au iesit bine
    ai focalizate bine
    nu ai pierdut detaliile in zonele negre
    ai centrat si incadrat bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima e mai buna, desi ai taiat din cap. Si temperatura de culoare e mai bine aleasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. ..imi plac amindoaua ..! erai motivata sa itzi faci un autoportret ...! bravo..! in fond nu mergi la expozitzie cu aceste imagini ...! mie imi plac si mai cred k esti..... Tu 100%

    RăspundețiȘtergere